Medlemsvillkor

VILLKOR FÖR MEDLEMSKAP I C/O BROTHERS
Medlemskapsutgivare: Brothers, org.nr 556513-6826
Drottninggatan 33, Box 161 42, 103 23 Stockholm, Tel: +46(0)8 410 520 00

Medlemskap hos Brothers
C/O Brothers är ett kostnadsfritt medlemsprogram där du som medlem samlar poäng, får ta del av rabatter, personliga erbjudanden och andra förmåner. Väljer du att bli medlem så kommer vi att behandla dina personuppgifter för att vi ska kunna erbjuda dig alla fördelar med att vara medlem. Du kan läsa mer om hur vi behandlar dina personuppgifter i vår Integritetspolicy, som du hittar på vår hemsida. Läs igenom dessa medlemsvillkor och vår Integritetspolicy innan du blir medlem så att du vet vad du väljer att bli medlem i och vad det innebär.

När du väljer att bli medlem hos oss kommer du att få direktmarknadsföring och information med erbjudanden, förmåner, och information i nyhetsbrev, sms och broschyrer om du inte har valt att tacka nej till det. Som medlem kan du få personligt anpassade erbjudanden, t.ex. relevanta produktrekommendationer eller liknande baserat på din köphistorik via utskick och i digitala kanaler. Syftet med detta är att skapa ett mervärde för dig som medlem så att du får erbjudanden och information om varor och tjänster som du kan tänkas vara intresserad av. Vårt budskap och vår kommunikation till dig blir på så sätt mer relevant. Som medlem kan du också få inbjudningar till våra events och ibland även noga utvalda erbjudande från samarbetspartners.

Medlemskapet gäller i alla Brothers butiker samt på brothers.se. Du kan bli medlem i Brothers alla butiker samt på brothers.se. Medlemskapet är personligt och kan inte överlåtas till någon annan. För att bli medlem behöver du vara privatperson och minst 16 år. När du blir medlem registrerar du ditt personnummer. Vid köp i butik registreras köpet som ett medlemsköp genom att du visar giltig ID-handling. Giltiga ID-handlingar är svenskt körkort, ID-kort och pass. Personbevis gäller inte som ID-handling. ID-handling ska alltid kunna visas upp i samband med köp. Om du handlar på brothers.se registreras ditt medlemsköp genom att du är inloggad. Dina adressuppgifter uppdateras automatiskt med uppgifter från folkbokföringen.

Inloggningsuppgifter till Mina Sidor
När du blir medlem skapas inloggningsuppgifter till Mina Sidor. Syftet är att du som medlem snabbt och enkelt ska kunna administrera ditt medlemskap, t.ex. ändra uppgifter, se aktuellt poängsaldo, bonuscheckar och få möjlighet att invända mot direktmarknadsföring och begära utträde. Du kommer även kunna se och följa dina aktuella och tidigare online köp hos oss. Genom att vara inloggad vid köp online, säkerställer du också att dina poäng blir registrerade och därmed att du får rätt medlemsförmåner. Användarnamn är den e-postadress som är lämnad i samband med medlemsregistreringen. Lösenordet skapar du som medlem själv.

Så här fungerar vår bonus
Samtliga inköp hos Brothers är bonusgrundande förutom presentkort och inköp betalade med bonuscheck. Detta gäller förutsatt att du identifierat dig/loggat in så att köpet registreras som ett medlemsköp. Bonusutbetalning sker två gånger per år och laddas digitalt på medlemskapet och kan sedan nyttjas vid ett köptillfälle i butik eller online. Som medlem får du information om din bonusutbetalning via e-post. För att få bonusutbetalning behöver du ha uppnått 1 500 poäng. (1 poäng = 1 kr) De bonuspoäng som du samlat in under de senaste 24 månaderna ligger till grund för bonuscheckar. En bonusutbetalning kan varken helt eller delvis omvandlas till kontanter. Aktuellt poängsaldo och giltighetstid för din aktuella bonusutbetalning finner du genom att logga in på Mina Sidor.

Medlemskapets giltighet och upphörande
Ditt medlemskap hos Brothers gäller tills vidare och du kan när som helst avsluta ditt medlemskap genom att kontakta Kundservice via brothers.se/kundservice eller på telefon 08-410 522 30. Om du inte har registrerat ett medlemsköp under en period av 24 månader kommer ditt medlemskap automatiskt att avslutas, dina personuppgifter raderas och eventuella innestående poäng raderas, om du inte hör av dig till oss och ber att få vara kvar. Brothers har rätt att säga upp medlemskap vid misstanke om att medlemskapet missbrukas.

Ändringar i villkoren
Brothers har rätt att ändra medlemsvillkoren samt att överlåta medlemsavtalet till någon annan medlemskapsutgivare. Vi kommer informera dig om ändringar [på vår hemsida och via e-post]. Sista versionen av medlemsvillkoren finns alltid på vår hemsida. Gillar du inte ändringarna kan du när som helst gå ur kundklubben.

Kontaktuppgifter till Brothers
www.brothers.se/kundservice
Telefon: 08-410 522 30
Öppettider mån-fre: 13.00-16.00